niedziela, 15 lipca 2012

Zielono mi...

... to jednak mój ulubiony kolor.

Wyhaftowałam w ostatnich dniach, gdy aura nie mogła się zdecydować po której jest stronie, dwie pary kolczyków i wisiorek.

Kolczyki w zieleni z bielą i srebrem. Długość całkowita to 72 mm, w najszerszym miejscu 28 mm. Bigle otwarte ze srebra próby 925. Biżuteria impregnowana preparatem ekologicznym. Niedostępne.
























Urok turkusowo-zielonego melanżu syntetycznych chryzokoli połączony z połyskującymi talarkami białej masy perłowej w kolczykach i wisiorku. Haftowane na podstawie tego samego, mojego, wzoru. Wam pozostawiam wybór, czy można je nosić jednocześnie.
Bigle/sztyfty ze srebra próby 925. Możliwa zamiana bigli na wiszące. Maksymalne wymiary kolczyków to 62 mm na 38 mm. Wymiary wisiorka to 70 mm na 48 mm.
Biżuteria zabezpieczona w minimalnym stopniu. Zaimpregnowana. Dostępne.
































Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za odwiedziny.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam oglądać Twoje prace. Do tej pory podziwiałam je na Babskim Hobby. Teraz będę systematycznie tu zaglądać. Niezmiennie czekam na kolejne cudowne prace. Dołączam do obserwatorów otwierając długą ich listę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, witam Cię tutaj serdecznie i cieszę się, że jesteś. I za miłe, motywujące słowa. I czekam na kolejną Twoją haftowaną biżuterię :-)

      Usuń
  2. Poprzez niezliczone strony, linki, fotografie... Poprzez nudne, banalne i powtarzalne wzory... przemierzam zasoby internetu w poszukiwaniu "tej" biżuterii. I oto jest! Mamania! Oglądam to, tamto, i kolejne i następne dzieło a zachwyt i radość narastają we mnie z każdą odsłoną! Biżuteria czasem jak senne marzenie, czasem jak kobieca melancholia, jak łąka i bajka! Biżuteria, którą dopasujesz do sukienki, biżuteria, którą dopasujesz do nastroju, czyż nie o to kobietom właśnie chodzi?! Podziwiam, gratuluję i proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaemi, siostro moja, to pean jest przecież ;-) Dziękuję Ci... tylko czy naprawdę zasłużyłam?

      Usuń