piątek, 21 marca 2014

Tararam, tararam, tararam...

... to miały być fanfary :) Fanfary dla Kolorowej Czarownicy, która odgadła bezbłędnie wszystkie kolory, których zestaw urodził mi się w głowie, jako towarzystwo dla turkusu. Ale najpierw przedstawię drugiego bohatera.
Kolczyki wykonane w kolorystyce, która była do odgadnięcia. Oprócz turkusu jest granat, złoto i krem...





















I...

... proszę o kontakt i wybór nagrody Annę O., która prawidłowo odgadła wszystkie kolory. Gratuluję :)
Wszystkim pozostałym dziękuję za udział w zabawie, za odwiedzanie, oglądanie i komentowanie mojej biżuterii. Jest mi zawsze bardzo miło :)))

A teraz... może na wagary?! 








10 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Kolczyki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooooow! Ale cudo! Gratulujeę zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajuśku !! Dziękuję bardzo,bardzo mocno :) A kolczyki nr 2 poproszę :) Adres wyślę mailem oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za cudowna forma i kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe!!! Co prawda nie przepadam za granatem, ale w tym połączeniu bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny dobór kolorów, kolczyki robią niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam napisać ze bardzo podoba mi się zestawienie kolorów, a tu patrzę i to samo w komentarzu powyżej hahah:D

    OdpowiedzUsuń